shutterstock_1472654810

Å kunne svømme er en grunnleggende ferdighet som alle mennesker må kunne.  Se alle våre kurs

Stavanger Svømmeklubb er stolt medlem av Norges Svømmeskole.

Norges Svømmeskole er fellesbegrepet for alt som hører til den nasjonale planen for svømmeopplæring i regi av Norges Svømmeforbund.

Planen er basert på solid pedagogikk/metodikk, og tuftet på nasjonale standarder for hvilke øvelser som må beherskes på veien mot svømmedyktighet.

Stavanger Svømmeklubb har drevet utbredt med svømmekurs i Stavanger i årtier og tilbyr kurs på alle nivåer, samt kurs for barn med spesielle behov, ungdommer og voksne. I tillegg til tilbyr klubben svømmeopplæring for
barnehager, skoler, foreninger og andre interesserte.

Påmelding til svømmekurs skjer via Tryggivann.no

Epost post@stavangersvommeklubb.no
Telefon 51 29 30 60 (mellom kl. 08.00 – 15.00)

Finn riktig kursnivå for ditt barn

Nivåvelgeren
Hvis du er usikker på hvilket nivå du skal velge, kan du svare på spørsmålene under for å få hjelp til å velge riktig kursnivå for ditt barn.

NB! Det er helt vanlig at et barn kan måtte gå ett eller flere kursnivå flere ganger for så å gå raskt gjennom neste nivå. Det er meget individuelt hvor raskt barna lærer de forskjellige ferdighetene. Å flytte barn opp til neste nivå før de innehar gode nok ferdigheter, vil vanskeliggjøre deres muligheter til å utvikle ferdigheter på et høyere nivå og er derfor ikke å anbefale. Ser instruktørene våre at et barn plutselig trenger mer utfordringer, tar vi kontakt med foresatte for å tilby flytting til høyere nivå fortløpende i løpet av kursrunden.