Velkommen til sesongen 2018/2019

Vi håper alle har hatt en fantastisk sommer, fått samlet energi og er klar for en ny sesong fylt av idrettsglede og stolte øyeblikk!

Forrige sesong ble avsluttet med flotte opplevelser som Stavanger Open i Kvernevik Svømmehall og Sommerstevne i Hundvåg Svømmehall, treningsleirer til Sverige med påfølgende deltagelse på Nordiska Ungdomssimspelen (NUSS) i Linköping, Nordisk UM i Riga og NM-leir til Spania med påfølgende NM langbane i Oslo. Det har vært mye svette og kanskje noen tårer, men vi håper det først og fremst har vært en god opplevelse for alle som har vært involvert. Vi vil benytte anledningen til å rette en stor takk til alle frivillige som har gjort disse arrangementene mulig – vi kunne ikke klart det uten dere.

I forbindelse med utvikling av Stavanger Svømmeklubb – og muliggjør stolte øyeblikk også i sesongen 2018/2019 – håper vi at du vil bidra med positiv energi og innsats på områder som har betydning for deg, og gjør de rundt deg gode. For som i all idrett kommer ikke gode resultater og stolte øyeblikk gjennom alenegang, men gjennom idrettens grunnverdier som idrettsglede, felleskap, samhold og ærlighet.

Trenerteam sesongen 2018/2019
Stavanger Svømmeklubb har gleden over å presentere følgende gruppetrenere/lagledere for sesongen 2018/2019.
Elite – Morten Eklund
NM 1 – Thomas Hjers
NM 2 – Ivar Flaten
NM/UM Utfordrere – Ole Martin Ree
K1 – Jonas Prestmo
K2 – Vanja Moralieva
K3 – Norbert Prokopiak
Medley/Hai/Delfin avd. Hundvåg – Katarzyna Smykowska
Medley/Hai/Delfin avd. Sentrum – Under avklaring
Medley/Hai/Delfin avd. Kvernevik – Katarzyna Smykowska
Treningsgruppe – Under avklaring
Dreamteam – Ingrid Møllerop og Sindre Amble
For øvrig vil den enkelte gruppe på Medley, Hai og Delfin være sammensatt av et større trenerteam. Når og hvor disse skal jobbe er under avklaring og vil være klart ved treningsoppstart i uke 34.

Treningstider
Stavanger Svømmeklubb (sportslig utvalg) har forsøkt å fordele og tilpasse treningstidene på en måte som er gir minst mulig konsekvenser for klubbens ulike grupper ut ifra tilgjengelig bassengtid og som i tillegg optimaliserer tilgjengelig ressurser i organisasjonen. Vi håper vi har lykkes i dette arbeidet. K-, NM-, Utfordrer- og Elite gruppene har tjuvstartet sesongen og har trent i to uker allerede, resterende grupper  har treningsoppstart  fra og med mandag 20. august (uke 34). Vi gjør oppmerksom på at det kan være noen oppstartsproblemer når gjelder hvilke grupper og avdelinger den enkelte svømmer skal tilhøre (gjelder spesielt Medley, Hai og Delfin). Skulle du ikke ha fått beskjed om hvilken gruppe og avdeling du skal tilhøre, ber vi deg om å møte opp på den avdeling og det tidspunkt du mener er riktig – så vil trenerteamet gjøre en vurdering om hva som er riktig gruppe for deg. De som ikke har meldt inn ønske om treningssted (gjelder Medley, Hai og Delfin) kan sende dette på epost til monica@stavangersvommeklubb.no.

Treningstidene for høsten 2018 kan lastes ned her.

Terminliste
Terminliste høsten 2018 for klubbens ulike grupper kan lastes ned her. Terminliste for 2019 publiseres i løpet av 4. kvartal.

Treningsleirer høsten 2018
Hai og Medley gruppene – Forsand 31. august til 2. september 2018
For informasjon og påmelding trykk her. Påmeldingsfrist onsdag 29. august.

Elite, NM1, NM2, NM/UM, K1, K2 og K3 – Hjørring 5. oktober til 14. oktober
For informasjon og påmelding trykk her. Påmeldingsfrist søndag 16. september.