SSK klubbutvikling

Høringskonferanse lørdag 22. september kl. 10.00 – 16.00

«Stavanger Svømmeklubb – fra konkurranseklubb til eliteklubb?»

Hva og hvem skal Stavanger Svømmeklubb prioritere de neste 3, 5 og 10 årene? Hvilken er vi og hvilken klubb skal vi bli? Styret i Stavanger Svømmeklubb har vedtatt å utarbeide en virksomhetsplan og en sportslig plan for årene som kommer. Her skal klubbens satsingsområder og mål defineres.

I den anledning inviterer styret (a) trenere og instruktører, (b) svømmere og foresatte og (c) frivillige og andre interesserte til å mene noe om SSKs fremtidige utvikling og prioritering.

Blant annet vil følgende tema bli debattert: (1) visjon og verdier, (2) økonomi, (3) bredde- og aktivitetstilbud, (4) konkurranse og toppidrett, (5) frivillighet, og (6) organisasjon og ledelse for å nevne noe.

Utfyllende program og lokalitet (Stavanger) vil bli tilgjengeliggjort etter hvert – men har du en mening om hvordan SSK bør utvikles – ja da er dette stedet å møte opp!

Meld deg på allerede i dag ved å trykke her. Arrangementet er gratis og lunsj blir servert. Påmeldingsfrist 20. september.

klubbutvikling ssk 2018