Sondre Møll ansatt som trener i Stavanger Svømmeklubb

Stavanger Svømmeklubb er glade og stolte over å kunne presentere Sondre Torsteinbu Møll (24) fra Stavanger som ny trener fra sesongen 2020/2021.
Sondre kommer fra en fulltidsstilling i Vestkantsvømmerne, hvor han i 4 år har jobbet som trener for B-gruppen (klubbens nest høyeste nivå), i tillegg til å fungere som hovedtrener.

Sondre, oppvokst på Vassøy, har hatt en aktiv karriere som både svømmer, instruktør og trener i tidligere Stavanger Svømme Club. Sondre er utdannet trener 3 gjennom Norges Svømmeforbund og har gode resultater å vise til fra sin tid i Vestkant. Sondre starter i Stavanger Svømmeklubb 1. august og vil ha hovedansvaret for gruppen «Junior/Senior».

Sondre sier dette om å skulle starte som trener i Stavanger Svømmeklubb:
«Jeg ser frem til å møte alle sammen i SSK, både kolleger, utøvere og foreldre. Jeg gleder meg til å være en del av laget hjemme i Stavanger og muligheten til å jobbe med alle de ambisiøse og nysgjerrige utøvere som finnes i Stavanger. Jeg ser frem til å ta fatt på nye eventyr med dere i august.»

Stavanger Svømmeklubb er stolte av å få Sondre med på laget, og ikke minst få en «byas» tilbake til Stavanger som klubben vil kunne ha stor glede over i årene som kommer. Vi ønsker en kompetent trener velkommen på laget!

ssk sondre moll