Sebastian Thorsen gir seg som aktiv svømmer

Sebastian (populært kalt Seb) har hatt sin svømmekarriere i klubben de siste 8 årene. Seb var og er en brystsvømmer. Han er en av de beste brystsvømmerne klubben har hatt det siste tiåret med solide personlige rekorder på 50,100 og 200 bryst og flere klubbrekorder.

sebb 2

Seb har vært en enorm bidragsyter til det sosiale i alle gruppene helt opp til elitegruppen i klubben. Hans gode humør og inkluderende vesen er virkelig noe alle oss som har vært rundt han har satt stor pris på. Det har dessverre vært et utfordrende år for oss alle, inkludert Seb. Du fikk ikke helt vist hva du er god for etter en lang treningsperiode. Men vi husker prosessen og alt det gav oss!

Sebastian kan se tilbake på en gloværdig svømmekarriere med masser av positive opplevelser med svømmekompiser og venner for livet.

sebb 3

Vi takker Sebastian for enorm innsats for klubben og ønsker han masser lykke til videre som fulltidsstudent ved UiS!

Vi snakkes plutselig i hallen igjen!

sebb 1