Laster Arrangementer

Dato:
7. mars
Kategori for Arrangement:

Stavanger Svømmeklubb ønsker herved velkommen til Skolesvømmestevnet 2024.

Stavanger Svømmehall torsdag 7. mars kl. 09.00 – 13.00

Stevnestart: kl. 09.30.

Det vil være adgang til garderobene fra kl. 08.45. Vi ber om at skolene bestreber seg på å være på plass i god tid, ferdig skiftet og klare til å hoppe i vannet. Varighet ca. 2-3 timer. Ingen påmeldingsavgift.

Vi minner vi om at det er god plass til klassekamerater/foreldre/besteforeldre etc. på tribunen som kan heie! Cafeen i hallen vil være åpen slik at en kan få kjøpt seg kaffe, kake, pølser etc.

Barneskolene (5. – 7. trinn)
Det blir premiering for 1., 2., og 3. plass i alle klasser (5. til 7. klasse og skolelag) for jenter og gutter og i tillegg kommer vandrepokalkonkurransen for best skolelag for både jenter og gutter. Har dere problemer med å fylle opp lagene er det ok at 4. klassinger stiller på skolelaget.

Ungdomsskolene (8. – 10. trinn)
Ungdomsskolene skal kun stille med miksede lag med minimum 3 av hvert kjønn pr. lag. Hver skole kan stille med flere lag, og det blir premiering for 1., 2., og 3. plass.

Startprosedyre vil bli vist før stevnet. Lagledermøte avholdes kl. 09.00 i møterom 2. etasje. Ved grov tjuvstart vil resultat bli tillagt 5 sek.

Påmelding | frist fredag 1. mars 2024.

Takk for påmeldingen til skolesvømmestevnet

Vennlig svømmehilsen,

Stavanger Svømmeklubb.

For mer informasjon les invitasjon her: SSK_Invitasjon_skolesvømmestevnet_2024

Eventuelle spørsmål rettes sentralbord på 51 29 30 60 eller post@stavangersvommeklubb.no.

Vi vil invitere de lokale avisene til stevnet. Resultatene vil bli offentliggjort på hjemmesiden til Stavanger Svømmeklubb i etterkant av stevnet.

Vi oppfordrer alle skolene til å stille opp og være med å skape en spennende konkurranse! Et stevne som dette virker stimulerende og positivt på elevenes lagfølelse, og bedre/høyere stemning enn under skolesvømmestevnet er det vanskelig å finne!