VALG 2019 – Invitasjon til å komme med forslag på kandidater

Årsmøtet i Stavanger SK avholdes i løpet av Q1 2019. Alle som har vært medlem av klubben i minst 1 måned, har fylt 15 år og oppfylt sine medlemsforpliktelser har forslagsrett, stemmerett og kan stille til valg.

Etter sammenslåingen av Madla Svømmeklubb og Stavanger Svømme Club våren 2018 ble det konstituert et interim styret for Stavanger SK som vil sitte frem til årsmøte i 2019. Alle verv som velges av årsmøte er i år er på valg. For å sikre fremtidig kontinuitet i styrearbeidet vil det etableres valg for 1. og 2. år av gangen.

Valgkomiteen er i gang med arbeidet og ønsker navn på kandidater til følgende organ: Styret, Kontrollkomite og Valgkomite.

Innkomne forslag på kandidater til valgkomiteen blir videreformidlet til styret som skal innstille overfor årsmøtet når det gjelder denne komiteen. De som ønsker å sende sitt forslag på kandidater til valgkomiteen direkte til styret kan gjøre det. Øvrige verv er det valgkomiteen som har innstillende myndighet på.

Forslag på kandidater (det kan gjerne være deg selv) bes sendt til Valgkomiteen v/ leder innen 24.01.2018.

Fortrinnsvis bør kandidater som foreslås ha gitt sin aksept til å stille til valg. Foruten kandidatens navn må også adresse, telefonnummer, yrke/utdannelse, tidligere verv og andre opplysninger som er relevante for kandidaturet framkomme. Dersom kandidaten som foreslås ikke er forespurt må det informeres om det. Husk også å oppgi ditt eget navn, telefon/e-post.

Vi håper på stort engasjement til beste for Stavanger SK!

Line Marie Jørmeland
Leder av Valgkomiteen for årsmøtet 2019