Skagerak Swim 2019

SSK stilte med 24 svømmere på årets første langbanestevne i Kristiansand. Svømmerne er inne i en god treningsperiode og langbanesesongen kommer først skikkelig i gang på våren. Men Skagerak er en fin anledning til å teste langbaneformen. Trenerne er fornøyd med innsatsen og resultatene.

Inger setter ny klubbrekord på 200 m rygg med tiden 2:26.75. Den gamle rekorden var fra 2002. Fabian klarer på hundredelen å få et NM langbane krav på 50 butterfly med tiden 27.49. Vi gratulerer!!

I finalesekvensen på lørdag ettermiddag har vi totalt 18 starter fordelt på Sebastian, Simon, Julie, Jens Petter, Sondre E, Fabian, Marthe, Vilde, Emma, Stian, Lisa, Anne Sofie og Sondre LM.
Sebastian får 3. plass på 50 bryst med tiden 31.35. Marthe vinner 50 bf på 28.83 og får tredjeplass på 50 fri med tiden 28.03 Lisa vinner en tredjeplass på tiden 33.14, som er bare et par tideler over NM langbanekrav. På mixlaget svømmer Simon, Jens Petter, Marthe og Vilde inn til en 5. plass. Gratulerer.
Ellers er det kjekt at mange setter nye personlige rekorder!!

Mer resultater fra stevnet finnes her: http://stavangersvommeklubb.no/konkurranse/ssk-statistikk-antall-prosent-nye-bestetider-pr-stevne

Go SSK!!

ssk skagerak 2019