Stavanger Svømmeklubb har tatt over Nautilus bassenget på Eiganes!!

Det er med stor glede at vi kan meddele at Stavanger Svømmeklubb har overtatt Nautilus bassenget på Eiganes (bassenget Delfinen leide før) fra og med 1. august 2018.

Vi legger opp til at vi etter hvert skal kunne tilby baby- og småbarnsvømming, svømmekurs på alle nivåer, badebursdager, familiesvømming og andre kjekke ting på Nautilus 7 dager i uken, hele året. Dette er ett varmtvannsbasseng som er utrolig fint og perfekt temperert for store og små med hele 34 grader i vannet. Her finnes det også en komfortabel cafe med panoramavinduer ut mot bassengområdet hvor foresatte kan få seg en kaffeskvett om dem ikke ønsker å sitte inne ved bassengkanten mens barna er på kurs. Adressen til dette bassenget er Bretlandsgata 31, 4009 Stavanger (i Norwegian Wood bygget ved Stavanger Stadion og Eiganes Skole).

Trykk her for å melde på høstens første runde med kurs i dette nye bassenget.

Vi gleder oss til å komme igang!!

stavanger svommeklubb overtatt delfinen sitt basseng nautilus eiganes