Stavanger SvømmeClub trenger flere sponsorer!

Svømmesporten er en dyr sport å finansiere. De siste årene har det vært en god utvikling av nivået på svømmerne i klubben og med flere elitesvømmere har utgiftene økt betraktelig. I tillegg utdanner og kompenserer klubben per i dag alle sine instruktører og trenere av egne midler. SSC driver primært virksomheten basert på kontingenter, kommunale tilskudd og dugnader. Sponsorinntekter er et viktig bidrag til våre daglige aktiviteter.

Midlene går uavkortet til våre utøvere og er med på å muliggjøre aktiviteter til en overkommelig pris for alle klubbens barn og ungdommer.

Ta kontakt med  Sponsorgruppen om du arbeider i et firma eller om du kjenner til firma som kan være interessert i å støtte SSC.

Les mer her.