SSC forsterker trenerstaben!

SSC har inngått avtale med Thomas Hjers. Thomas kommer fra en av Norges dominerende svømmemiljøer i Lambertseter Svømmeklubb til SSC. Han har jobbet som fulltidstrener siden midten av 1990 tallet og har i denne perioden trent svømmere på alle nivåer, inkludert OL nivå.

SSC har i dag veldig mange unge svømmere. Klubben har vokst raskt i de senere årene og dette krever en helt annen struktur. Thomas skal være med som en del av vårt trenerteam og skal være med på å bygge opp bredden i klubben og utvikle klubben videre fra der vi er i dag.

”Jeg gleder meg til å flytte til Stavanger og SSC. Jeg ser fram til å tilegne meg nye erfaringer og inngå i et godt samarbeide med de andre trenerne og svømmerne i klubben. Jeg ser et stort potensial i SSC og gleder meg til å dele min kunnskap og mine evner for å utvikle SSC svømmerne og klubben generelt.”

Vi er utrolig fornøyd med at Thomas vil komme til klubben vår. Styret i SSC er overbevist om at sterke trenerkrefter er essensielt i videreutviklingen av klubben vår!

thomas hjers