Saksgrunnlag til Årsmøtet i Stavanger Svømme Club

Minner om at det er årsmøte for Stavanger Svømme Club tirsdag 21. mars 2017 klokken 19:00. Møtet avholdes i klubbens kontorlokaler i Reidar Berges Gate 9, 4013 Stavanger, 3. etage (inngangen til Business Center Stavanger ved siden av inngangen til Scandic Hotel). I denne forbindelse hadde vi satt stor pris på DIN deltakelse. Klubben trenger engasjerte medlemmer som kan være med å stemme og forme klubben fremover. Stiller ikke nok medlemmer over 15år på møtet må vi avlyse og kalle inn på nytt.

For å ha stemmerett må en være medlem og over 15år. Foreldre uten eget medlemskap kan dessverre ikke stemme på vegne av barna ref. Norges Idrettsforbunds regler. Er du derimot foresatt som går på ett av våre voksenkurs er du automatisk medlem og har stemmerett på årsmøtet. Medlemmer under 15år er selvsagt velkomne til å delta på møtet også, med forslagsrett og talerett, men uten stemmerett.

Stavanger Svømme Clubs Årsmelding for 2016 som inneholder alle papirer til årsmøtet kan lastes ned ved å trykke her.

Vel møtt!

mvh,
Styret i Stavanger Svømme Club

NB! SSC er en miljøvennlig klubb og derfor anbefaler vi at denne årsmeldingen ikke blir printet på papir. Den vil ikke bli trykket opp til årsmøtet og vi anbefaler derfor alle å ta den med på sin tablet eller lignende. Vi vil også gå gjennom den punkt for punkt på storskjerm på selve årsmøtet.

ssc arsmelding 2016