Permittering av ansatte i SSK

Nasjonale og lokale helsemyndigheter har stengt kommunale svømmehaller og skolebasseng for å bidra til mindre smitte og spredning av virus COVID-19 (Coronavirus). En konsekvens av dette er at Stavanger Svømmeklubb ikke lenger kan opprettholde sin svømme- og kursaktivitet og derav ikke lenger kan sysselsette våre ansatte på en økonomisk forsvarlig måte.

For å sikre virksomhetens fremtidige drift og arbeidsplasser ble samtlige ansatte i klubben i dag varslet om at alle blir 100% permittert fra sine stillinger med virkning fra 2 dager fra dags dato. Samtlige ansatte vil dermed være helt permittert fra og med torsdag 19. mars. Det er i dag ikke mulig for klubben å angi hvor lenge permitteringen av våre ansatte vil vare men vi vil holde dere løpende orientert ved evt endringer.

Din trener vil ta kontakt i løpet av de nest to dagene med forslag på treningsprogram du kan gjøre hjemme i ukene fremover hvis helsen din tilsier at det er forsvarlig og du ønsker å holde deg i form frem til vi kan gjenoppta normal trening igjen.

mvh,
Stavanger Svømmeklubb