Nyttårs hilsen

Da var 2016 over og vi i SSC kan se tilbake på ett år med mange flotte opplevelser, både sportslige og sosiale! Vi har deltatt på mange stevner og treningsleire, både lokalt, nasjonalt og i utlandet, og mange svømmere har opplevd stor sportslig fremgang. Vi ser med glede på stor tilstrømming av ivrige unger som vil bli enda bedre til å svømme, og håper at så mange som mulig blir værende i klubben lenge. De eldre er fantastiske forbilder for de yngre! Vi gleder oss også over engasjerte foreldre som bidrar både sosialt og med praktisk hjelp.

Vi gleder oss også over det faktum at vi i 2016 har lært flere tusen barn i regionen vår å svømme, både igjennom barnehagesvøm og i svømmeskolen. Dette er noe vi er utrolig stolte av. Vi har også opplevd vekst i antall medlemmer og vi er nå ett av de største idrettslagene i Stavanger.

Klubben vår er i utvikling, og dette skal vi jobbe videre med i 2017. Gjennom møysommelig arbeid skal vi bli enda bedre, favne om enda flere og ikke minst bygge fundamentet for at vi ila de neste 10 årene skal bli en eliteklubb i Norge. Vi skal styrke følelsen av samhold, begeistring og engasjement, og vi skal sørge for at enda flere opplever glede og mestring i vann. Enten det er i ett opplæringsbasseng eller på større stevner. SSC er #verdensbesteklubb!

I 2016 har vi ansatt ny daglig leder og ny hovedtrener (begynner i februar 2017), og sammen med alle våre fantastiske trenere, instruktører og frivillige skal vi gjøre hva vi kan for å nå våre ambisiøse mål. Vi gleder oss til årene fremover!
Vi i styret vil med dette takke dere alle sammen for ett flott 2016, for utallige timer i bassenget, på bassengkanten eller på tribunen. Vi gleder oss til 2017!

Godt Nytt År til dere alle sammen!!

mvh
Styret i SSC

Som en avslutning på 2016 har vi publisert en mimre video fra sommerens treningsleir i Calella.

Stavanger Svømme Club
#verdensbesteklubb