Jone Edland ansatt som Økonomi- og markedsansvarlig

Det er med stor glede vi annonserer ansettelsen av Jone Edland som Økonomi- og markedsansvarlig i Stavanger Svømmeklubb. Jone har i hele sin arbeidskarriere jobbet i den frivillige sektoren, primært innenfor idrett. Han har en lang erfaring fra varierte roller, blant annet fra Idrettsrådet i Stavanger, Sandnes Ulf og Madla idrettslag.

Han har en lidenskap for idrett og hans tidligere erfaringer gjør ham til en perfekt kandidat for å fremme våre mål og videreutvikle vår klubb.

Hovedformålet med stillingen som Økonomi- og markedsansvarlig er å sikre robust økonomisk forvaltning, aktivt bidra til økt inntjening, og effektivt forsterke klubbens merkevare og markedsposisjon.

Vi ser frem til å arbeide sammen med Jone og tror hans kunnskaper og erfaring vil bidra til å styrke Stavanger Svømmeklubb.

Jone tiltrer stillingen 2. januar 2024.

Velkommen til Norges beste svømmeklubb, Jone!

Stavanger 21. november 2023

Styret