SSK arrangerer Gratis Aqua Swim Camp!

I morgen 09:00 åpner påmeldingen.
Første mann til mølla!!

Stavanger Svømmeklubb arrangerer «Aqua swim camp» i sommerferiens uke 27,28,29 og 30. Dette er et gratis tilbud for barn i alderen 6 – 12 år, bosatt i Stavanger kommune (sponset av Stavanger Kommune). Aqua Swim Camp har hovedfokus på svømmeaktivitet i basseng, i tillegg til ulike fellesaktiviteter utendørs (idretts aktiviteter, tur, bading i sjø, quiz mm). Tilbudet er åpent for alle uten krav til medlemskap eller betaling. Vi har plass til 50 stk. hver uke, første mann til mølla prinsippet.

Aqua swim camp arrangeres mandag til fredag kl. 08.00-16.00 følgende uker:
Uke 27: mandag 29.Juni – fredag 03.Juli
Uke 28: mandag 06.Juli – fredag 10.Juli
Uke 29: mandag 13.Juli – fredag 17.Juli
Uke 30: mandag 20.Juli – fredag 24.Juli

Oppmøte og registrering ved Kvernevik svømmehall (Traneveien 14, 4048 Hafrsfjord). Alle svømme aktiviteter og svømmeopplæring vil foregå i Kvernevik svømmehall. Vi skal også bruke idrettshallen og nærområdet for andre allsidige aktiviteter. Utfyllende plan med program og timeplan vil bli sendt ut til påmeldte.

Deltakerne i «Aqua swim camp» vil bli delt i grupper etter alder:
Gruppe 1: 1. og 2. klasse (født i 2013 og 2014)
Gruppe 2: 3. og 4. klasse (født i 2011 og 2012)
Gruppe 3: 5.-7.klasse. (født i 2010-2007)

Alle aktiviteter gjennomføres i tråd med nasjonale og lokale helsemyndigheters råd og anbefalinger for å hindre smittespredning.

Spørsmål? Send en epost til Vanja på: vanja@stavangersvommeklubb.no så hjelper hun deg.

Påmeldingslink: https://camp.stavangersvommeklubb.no

Vi håper vi ser mange av dere på Aqua Swim Camp i sommer!

Svømmeopplæring – Gøy i vann – Lek og moro – Bading i sjø – Turer i skog og mark – Grilling – Quiz med premier – Gi barna en fantastisk sommer!

ssk barnas sommer 2020 aqua camp

ssk swimcamp main