Gratis barnehagesvømming

De siste tre årene har vi i Stavanger Svømmeklubb hatt over 3000 barn fra barnehager i Stavanger, Sandnes og Sola på svømmeopplæring i barnehagens åpningstid. Vi er ekstremt priviligerte som får ansvar for å introdusere så mange barn til den fantastiske idretten, og ikke minst, den liv-reddende kunnskapen som svømming faktisk er. Gjennom barnehagesvømming hos oss får barna oppleve massevis av mestring, og ikke minst ha det gøy og bli trygge i vann.

Stavanger Svømmeklubb har plass til mange, mange flere barnehagebarn så det er bare å melde seg på! Jobber du i barnehage? Har du barn i barnehage? Eller kjenner du noen med barn i barnehage? Send dem en link til infosiden vår om barnehagesvømming så setter vi opp kurs til dere helt gratis!

Trykk her for å lese mer om barnehagesvømming og påmelding av deres barnehage.

Se reportasjen fra barnehagesvømmingen vår på NRK Dagsrevyen her:

Hver nordmann en svømmer, hver svømmer en livredder!

ssk barnehage Svomming