Laster Arrangementer

Spørreundersøkelse i forbindelse med ny sportslig plan 2024-2028.

Dato: 31. mai Kl. 08:00 - 16. juni Kl. 17:00

Start:
31. mai Kl. 08:00
Slutt:
16. juni Kl. 17:00

Kjære svømmere og foresatte.

Stavanger Svømmeklubb står foran en viktig prosess i utarbeidelsen av en ny sportslig plan for klubben – 2024-2028. Som en sentral del av dette arbeidet, ønsker ledelsen og  å innhente innspill og tilbakemeldinger fra sine medlemmer gjennom en grundig spørreundersøkelse.

Formålet med undersøkelsen er å få en bedre forståelse av medlemmenes behov, ønsker og ambisjoner, samt å kartlegge deres syn på klubbens nåværende sportslige tilbud og retning. Innspillene fra denne undersøkelsen vil danne et viktig grunnlag for utarbeidelsen av klubbens nye sportslige plan, som skal sikre at Stavanger Svømmeklubb tilbyr et attraktivt og relevant sportslig tilbud for alle medlemmer, både på kort og lang sikt.

Vi håper mange vil dele sine meninger i nedenstående spørreskjema 😉