Svømmeinstruktører søkes

Stavanger Svømme Clubs svømmeskole er i sterk vekst, og vi søker i den forbindelse etter flere dyktige svømmeinstruktører i engasjementstilling. Vi søker deg som ønsker å jobbe 1-3 vakter i uken eller mer, på dagtid og/eller ettermiddag/kveld. Du kan svømme og du liker å jobbe med barn, ungdom og voksne. Du har svømmefaglig bakgrunn, eller tilsvarende, og ønsker å gå inn i en instruktørrolle i vår svømmeskole.

Arbeidsoppgaver:
• Ta imot og følge opp kursdeltakerne
• Instruere deltakere i vannet på en kvalitativ og profesjonell måte
• Skape trygghet og trivsel og påse at sikkerheten ivaretas
• Være med å videreutvikle, planlegge og organisere kursvirksomheten i samarbeid med svømmeskoleansvarlig

Personlige egenskaper:
• Du er blid, utadvendt og trives med å omgås mennesker
• Du har evnen til å motivere og trives med å aktivisere barn, ungdom og voksne
• Du er ansvarsfull, strukturert og kan jobbe både i team og selvstendig
• Du respekterer og motiverer andre, er en lagspiller og skaper effektive samarbeidsforhold
• Du er pålitelig og punktlig
• Du behersker norsk muntlig og har gode kommunikasjonsevner

Vi tilbyr:
• En godt etablert svømmeklubb som er i utvikling
• Et hyggelig og positivt arbeidsmiljø
• Gratis instruktørutdannelse, herunder førstehjelp og livredning
• Lønn etter avtale

Arbeidssted:
Stavanger Svømmehall, Hetlandshallen, Tastahallen, Hundvåg Svømmehall, Auglend skole, St.Svithun ungdomsskole og Eiganes skole.

Søknadsfrist:
17. mars

Ved ansettelse kreves politiattest og gyldig livredningsprøve. Livredningsprøven må fornyes årlig, og dekkes av klubben.

Høres dette spennende ut og du kunne tenke deg å bli en den av vår klubb, vil vi gjerne at du sender en begrunnet søknad og cv til agol@stavangersvommeclub.no

For nærmere informasjon om stillingen kontakt daglig leder Åge Olsen på mobil: 971 25 981.

Krav til kompetanse:
Norsk skriftlig og muntlig

Litt om Stavanger Svømme Club:
Stavanger Svømme Club (SSC) ble stiftet i 1910 og har i dag 1800 medlemmer. Vi er en klubb med sterke tradisjoner og verdier.
Stavanger Svømme Club gir barn, ungdom, funksjonshemmede og voksne muligheten til å lære, trene, konkurrere og utvikle seg i et trygt, sunt og inkluderende miljø. Klubben tilbyr kurs for innbyggere, skoler, barnehager, klubber, foreninger og andre interesserte. Vårt kurstilbud er utarbeidet av Norges Svømmeforbund i regi av Norges Svømmeskole.

ssc soker svommeskole instruktorer lores