SSK arrangerer GRATIS Aqua Swim Camp!

Å kunne svømme er en grunnleggende ferdighet som alle mennesker må kunne. Det kan redde ditt og andres liv. Vi i Stavanger Svømmeklubb er utrolig stolte av at vi lærer tusenvis av Stavangers innbyggere å svømme hvert eneste år!

Stavanger Svømmeklubb arrangerer «Aqua Swim Camp» i sommerferiens uke 25, 26, 27, 28, 29 og 30. Dette er et gratis tilbud for barn i alderen 7 – 12 år (2008 – 2014 mod.), bosatt i Stavanger kommune. Aqua Swim Camp har hovedfokus på svømmeaktivitet i basseng, i tillegg til ulike fellesaktiviteter utendørs (idretts aktiviteter, tur, bading i sjø, quiz mm). Tilbudet er åpent for alle uten krav til medlemskap eller betaling. Vi har plass til 50 stk. hver uke, første mann til mølla prinsippet. Hvert barn kan delta maks 1 uke hver for å gjøre plass til flest mulig deltakere.

Aqua Swim Camp arrangeres mandag til fredag kl. 08.00-16.00 følgende uker:
Uke 25: mandag 21. juni – fredag 25. juni – Hetland svømmehall
Uke 26: mandag 28. juni – fredag 2. juli – Hetland svømmehall
Uke 27: mandag 5. juli – fredag 9. juli – Hetland svømmehall
Uke 28: mandag 12. juli – fredag 16. juli – Hundvåg svømmehall
Uke 29: mandag 19. juli – fredag 23. juli – Hundvåg svømmehall
Uke 30: mandag 26. juli – fredag 30. juli – Hundvåg svømmehall

Oppmøte og registrering, samt alle svømmeaktiviteter og -opplæring vil skje i overnevnte svømmehaller. Vi skal også bruke idrettshaller og nærområdet for andre allsidige aktiviteter. Utfyllende plan med program og timeplan vil bli sendt ut til påmeldte.

Deltakerne i «Aqua swim camp» vil bli delt i grupper etter alder:
Gruppe 1: 1. og 2. klasse (født i 2013 og 2014)
Gruppe 2: 3. og 4. klasse (født i 2011 og 2012)
Gruppe 3: 5.-7.klasse. (født i 2010-2008)

Alle aktiviteter gjennomføres i tråd med nasjonale og lokale helsemyndigheters råd og anbefalinger for godt smittevern.

Spørsmål? Send en epost til Vanja på: vanja@stavangersvommeklubb.no så hjelper hun deg.

Påmeldingslink: https://camp.stavangersvommeklubb.no

Vi håper vi ser mange av dere på Aqua Swim Camp i sommer!

Svømmeopplæring – Gøy i vann – Lek og moro – Bading i sjø – Turer i skog og mark – Grilling – Quiz med premier – Gi barna en fantastisk sommer!

Takk til våre samarbeidspartnere:

samarbeidspartnere

main_starter-web