Stavanger Svømme Club søker Juniortrener

Stavanger Svømme Club er i rivende utvikling og søker derfor en engasjert og motivert juniortrener som vil jobbe med klubbens utøvere i alderen ca. 10-15 år, og etter behov assistere hovedtrener i klubbens øvrige konkurransegrupper. Jobben som juniortrener innebærer et tett samarbeid med hovedtrener og klubbens øvrige trenere.

SSC arbeider under visjonen «flest mulig, lengst mulig, best mulig». I dette ligger en satsning der vi ønsker at så mange som mulig skal få oppleve mestring, glede og sosialt samhold så lenge som mulig. Klubben har satt seg mål om å bli en eliteklubb i løpet av de ti neste årene.

Vi søker en juniortrener med relevant erfaring og kompetanse, men vektlegger først og fremst søkerens motivasjon for å utvikle seg, samt ønske å jobbe med klubbens oppgaver.

Se fullstending utlysning og mer informasjon re. stillingen her.

Go SSC!
#verdensbesteklubb