SSC bilen er klar!!

Stavanger Svømme Club har inngått en 4-årig leasingavtale med Møller Bil til bruk i klubbens arbeid. Takk til Møller Bil og Reidar Brekke (tidligere SSC svømmer) for en hyggelig handel, og Rumag for profilering.

Litt historie om Reidar Brekke i SSC:
1975: SSC har 9 svømmere i områdefinalene til UM, av disse kommer Reidar Brekke til landsfinalen. 1976: 8 svømmere er kvalifisert til UM områdefinalen. Reidar Brekke kvalifiserer seg til landsfinalen i Trondheim hvor han bli nr. 3. 1977: 4 svømmere kvalifiserer seg for UM finalene, her tar Reidar Brekke bronse på 100m fri. 1978: Reidar Brekke nomineres til treningsleirer for senior- og juniorlandslaget i svømming. I kortbane NM tar herrelaget gull på 4 x 100m fri (Knut Ivar Olsen, Øyvind Eriksen, Thor Magne Larsen og Reidar Brekke).

Go SSC! #verdensbesteklubb

ssc bilen