Lederen har ordet

Hei alle sammen. Jeg vil med dette takke dere for en fin sesong og ønske dere alle sammen en riktig god sommer.

Mye har skjedd denne våren. Vi har arrangert NM kortbane i mars. Mange av klubbens støttespillere jobbet knallhardt for at dette skulle bli et bra gjennomført mesterskap. Tilbakemeldingene fra forbund, klubber og utøvere var overveldende og det var sågar en person som uttalte » The best game ever !!!» Vi har deltatt med liv og lyst i Stavanger Aftenblads konkurranse og blitt utropt til regionens «Aller Beste Klubb». Dette skal vi feire den 7 september så sett av dagen. Vi har gjennomført leirer på Forsand, i Spania og Finland, og i disse dager så reiser K1 og K2 til Mallorca og Sverige. Sverige gjengen skal delta på stevne i Malmø, mens Mallorca gjengen forbereder seg på NM langbane. Når vi andre da tar ferie, så reiser Henriette Brekke til VM i Barcelona. Her skal hun svømme 50 bryst individuelt og 4×100 fri lag for Norge. Mika reiser ned for å støtte henne under mesterskapet. Vi ønsker henne lykke til og er veldig stolte av at vi har en av de få kvalifiserte utøverne fra nettopp vår klubb.

Ellers så har vi hatt mye sportslig framgang i vår. Det er svært gledelig å se at det nå perses over hele linjen og at det igjen settes klubbrekorder i de yngre klassene. Det betyr at vi gjør mye rett på treningene. Vi kan selvfølgelig bli bedre og det jobber vi kontinuerlig med både i trener staben og i styret. Et av de tiltakene som vi har jobbet med i styret er en forbedret hjemmeside. Vi kan bli mye bedre på kommunikasjon og vi håper at den nye hjemmesiden skal hjelpe oss i så måte. Gi oss tilbakemeldinger om det er noe dere savner.

Treningstidene for høsten er enda ikke helt klare, men vi kommer med info om dette så snart disse er på plass.

GOD Sommer!

Christin