NMjr og UM 2017

Denne helgen er hele 14 svømmere fra Stavanger Svømme Club i Kristiansand for å representere SSC i NM junior og UM. Dag 1 er over og vi er veldig fornøyde. Hele 82% av startene i dag endte med nye bestetider! Vi har sett mange gode individuelle løp og mye rå stafettsvømming.

Under kveldens finaler svømte Helene Baxter inn til bronse i øvelsen 200bryst med tiden 2.34.19, en pers på hele 2,2sekunder!!

Vi gratulerer og gleder oss til fortsettelsen!

Stevnet kan følges på livetiming (WebTv streaming) her:

Go SSC!
#verdensbesteklubb

ssc nmjr um dag 2 web

Da er dag to av junior NM og UM 2017 over og vi er virkelig i flyt sonen! 77% av dagens SSC starter endte med fine nye bestetider. Veldig kjekt å se at grepene vi har gjort som klubb det siste året og mye bra trening begynner å vise igjen! Det er ekstremt god stemning i gruppa og alle er storfornøyde.

En ekstra stor gratulasjon til Sebastian Thorsen som svømte inn til UM sølv på 200 bryst i dag med tiden 2.21.29, hele 3.32sekunder pers!!

Lykke til videre alle sammen!

Go SSC!
#verdensbesteklubb