Klubbstevne 11. februar 2016

Torsdag 11. februar avholdt SSC klubbstevne i den nye svømmehallen på Hundvåg. Dette var på mange måter en ilddåp for å teste ut hallen før vi skal ha vårt første rekruttstevne i samme hall 2. april. Vi hadde rekordstor påmelding..hele 200 utøvere stillte til start og minst like mange foreldre, besteforeldre og søsken møtte opp for å heie deres håpefulle i mål. Yngste deltager var 2år og eldste 50år…vi er stolte over å ha så stor bredde i klubben vår!! Barna på bildet over svømmer i svømmeskolen vår. Kjekt når vi får tilbakemeldinger som dette:

«Tusen takk for kjempe bra klubbmesterskap igår. Det er første gangen vi er med på dette, og vi kjørte hjem med to kjempe stolte og fornøyde svømmere. At dere tar dere tid til å la di minste også få være med er fantastisk. Mini på 5 år har snakket om dette i ukevis. Han gjorde en kjempe god jobb og måtte ha med medaljen i barnehagen idag. Mestringsfølelsen di får i SSC er ubeskrivelig. Tusen takk!»

Resultatene kan lastes ned her.
Trykk her
for å se mer bilder fra klubbmesterskapet.

klubbmesterskap 2016 svommeskolen