Karen Knutsen Klepp på landslagssamling – Thomas, Aksel og Janis på regionssamling.

Karen Knutsen Klepp

Denne uken går de nasjonale regions og landslagene i gang med sine treningssamlinger i sesongen 2022-2023.

Stavanger Svømmeklubb er godt representert med flott ungdom som får en fin utfordring på disse samlinger.

Således er Karen Knutsen Klepp kvalifisert til juniorlandslaget som drar en uke på treningsopphold i Torremolinos den 16.september til den 23. september.

Thomas Wilhelmsen Steen, Aksel Krüger-Larsen og Janis Vert-Mönig dra den 16.september på et 2 dagers treningsopphold i Bergen sammen med resten av regionslaget vestnorge.

Stavanger Svømmeklubb er stolte og synes det er stas å ha flotte ungdommer som representerer klubben på disse lagene og ønsker alle 4 en riktig god tur.

Aksel Krüger-Larsen
Thomas Wilhelmsen Steen