Julehilsen fra leder

Hei alle sammen,

Nå er det jammen meg snart jul igjen og nok et SSC år er snart omme. 2014 har vært et innholdsrikt år for klubben. Vi har igjen vokst som klubb og teller nå over 1300 medlemmer. Thomas har kommet for å hjelpe oss som daglig leder, Mika reiste hjem etter sommerferien og Samuli har tatt over som hovedtrener. Denne trioen har sammen innført mer struktur i klubben vår og allerede etter kort tid kan vi se resultatene av dette arbeidet. Det svømmes fort på toppen, men det er jammen mange yngre svømmere som banker på bakenfra. Dette gleder meg. Det gir en god følelse å se at nye utøvere er i ferd med å føre klubben videre til nye høyder.

Og dette skjer på tross av den utfordringen som krever mest av oss som klubb, nemlig mangelen på svømmehaller og alle de uforutsette stengningene av hallene som skjer i vår kommune. Vi har i året som har gått erfart uforutsette og langvarige nedstengninger både på Tasta, Sunde skole og Auglend skole. Jeg vil takke dere alle sammen for den forståelsen dere viser i denne situasjonen, og dere skal vite at vi er like frustrerte som dere over kommunens dårlige og uforutsigbare drift av byens svømmehaller. Vi har jobbet hardt for å påvirke både hvordan svømmehallene drives og med hensyn til nye planlagte haller. Men vi gir oss ikke og vi jobber videre med denne viktige saken.

Nå vil jeg ønske dere alle sammen en riktig god jul og godt nyttår. Så snakkes vi på nyåret!

Christin

julehilsen 2014 christin