Invitasjon til kjempekjekk sommeravslutning på Gamlingen

Hei kjære svømmevenner!

Sett av torsdag 12. juni (dato endret til neste torsdag pga været) fra kl. 17:15 til 19:30 for da skal SSC ha sommeravslutning på Gamlingen! Dette blir kjekt!!

Vi inviterer herved alle svømmere med familie fra alle grupper i SSC (svømmekurs, hai, sverdfisk, k3, k2, k1 og ungdom) til en koselig happening på Stavanger Svømmestation (Gamlingen). Det vil være fri adgang til annlegget for svømmere og deres familie.

K1 har basseng trening som vanlig denne dagen og kommer bort til Gamlingen rett etterpå. Treningene til de andre gruppene utgår.

Ta med følgende:
1. Svømmetøy; badebukse/badedrakt, briller, hette og håndkle. (Dette gjelder også familiemedlemmer om ønskelig)
2. Alle tar med det dem ønsker å grille/spise/drikke selv (SSC fikser grill)
3. Stort håndkle/teppe til å sitte/ligge på i sola eller solstoler til å sitte i på gresset.
4. 1 stk gevinst pr svømmer til utlodning som koster ca. 50kr. NB. ikke snop! (og småpenger til å kjøpe lodd for)
5. Det er meldt sol og fint vær, men skulle det bli overskyet, så ta med litt ekstra klær
6. Godt SSC humør!!

Program: grilling, soling, lotteri, uhøytidelige svømmestafetter med mix fra alle gruppene, vannpolo, volleyball etc etc

Fint om dere kan gi en tilbakemelding til oyvind@stavangersvommeclub.no om dere kommer og hvor mange dere blir slik at vi kan planlegge grillkapasitet etc.

Vi gleder oss!

mvh,
Stavanger SvømmeClub

PS. Det er ikke første gang SSC bruker gamlingen. Fra midten av 1960 tallet hadde SSC fast helårs svømmeopplæring på gamlingen. Bildet over er fra Stavanger SvømmeClubs Skolesvømmestevne som ble avholdt på gamlingen i 1970.

Skolesvommestevne gamlingen