Hundvåg Open 2019

Helgen 16. og 17. februar arrangerte Stavanger Svømmeklubb Hundvåg Open. Stevnet gikk på skinner som vanlig og 300 svømmere fra 13 klubber stillte til start på ca 1200 starter. På bildet over er en fornøyd gjeng som vant hvert sitt gavekort a 1000kr i allsidighets konkurransen hvor en måtte svømme alle 4 svømmeartene fordelt over to dager (Kari stilte på bildet på vegne av Vilde som dessvere var gått hjem).

Det ble satt klubb årsklasserekorder, tatt krav til jr utviklingslandslaget, en hel del utøvere svømte inn til nye personlige bestetider og trenerne våre var godt fornøyde.

Trykk her for å se resultatene fra stevnet sortert pr gruppe (tar litt tid å loade pga store mengder data).

Trykk her for oversikt over UM og NM krav for sesongen 2019/2020

ssk hundvag open 2019 1

Bildet over viser stafettlaget SSK Mix 2 som vant 4×50 fri mix stafett finalen. De ble servert en rykende fersk pizza i premie, noe som ble godt mottatt etter en lang dag på stevne.

Tusen takk til alle foresatte som alltid stiller opp med ett stort smil for å jobbe dugnad. Vi ønsker også å takke Klubben.no, vår trofaste leverandør av svømmeutstyr som alltid stiller opp med gavekort til stevnene våre!!

Go SSK!!

ssk hundvag open 2019 2