Felles medlemsmøte SSC og Madla

Veldig bra oppmøte, god stemning og mange bra innlegg/spørsmål på informasjonsmøte re. mulig sammenslåing av Madla og Stavanger Svømme Club i kveld! Tusen takk til Frank Pedersen fra Lambertseter Svømmeklubb for ett motiverende og inspirerende foredrag om hva dem har fått til i storklubben Lambertseter.

Husk å melde dere inn som medlemmer innen 17. mars for å ha stemmerett på årsmøtet vårt i denne viktige saken som er ekstremt viktig for utviklingen av svømmesporten i Stavanger i årene som kommer! Trykk her for påmelding via Tryggivann.

vipps logo
Ønsker du å betale medlemskapet med VIPPS? No problem! Trykk på «Pay» i vipps appen på telefonen din, søk opp «Stavanger Svømme Club» og trykk på «Menu». Velg «Medlemskap 2018», trykk på «Shopping cart» og legg inn din info under «customer info». Trykk deretter «Ready to pay».
NB! Betaler du medlemskontingent for ett annet familiemedlem legger du inn deres navn i «Customer info» feltet i stede for ditt eget.

Go SSC! #verdensbesteklubb

ssc madla sammenslaing info mote februar 2017