Bestilling av SSC klubbtøy (Arena)

Fastswim v/Monica Danielsen vil være tilstede i Hetlandshallen tirsdag 3. november klokken 17:00-19:00, i Hundvåghallen onsdag 4. november fra klokken 16:00-17:00 og i Hetlandshallen onsdag 4. november fra klokken 17:30 til 18:30 for å ta imot bestillinger av SSC klubbtøy.

Nytt fra og med denne runden er at alle bestillinger blir gjort direkte via Fastswim og betales med kort ved utlevering. Alt tøy leveres ferdig med SSC logo(er) påtrykket inkludert i prisen. Foruten SSC Arena t-shirts, shorts, hettegensere etc som vi alltid tilbyr har vi nå også lagt til en fin Arena softshell jakke i sortimentet etter ønske fra trenere og utøvere (på bildet over). Denne koster 1120kroner ferdig levert med trykk forran og bak (den perfekte julegave til en svømmer??). Dette er en vindtett og vannavstøtende jakke en kan bruke frem og tilbake til trening og ikke minst når en reiser samlet på stevner og leirer i inn og utland.

Ønsker dere navn påtrykket noe av tøyet koster dette 10kr pr bokstav og dette får dere utført hos MX-Sport i Hillevåg. Monica har med seg både jakker og det andre klubbtøyet for prøving slik at dere kan sjekke hva størrelse dere evt. ønsker å bestille.

ssc jakker fram bak